vrijdag 18 november 2022

Shakespeak werd Sendsteps

Ik zag tot mijn schrik dat mijn laatste blog van 2015 was. De ontwikkelingen van het product gingen zo hard, dat op het moment ik mijn blog had bijgewerkt, het al weer was verouderd. 

Inmiddels hebben vele updates de revue gepasseerd en is het goed om hierbij weer eens stil te gaan staan.

Sendsteps

Shakespeak was de educatieve versie van de Sendstepssoftware. Maar dat had 2 problemen als gevolg. 

  1. De ontwikkelaars moesten altijd 2 versies onderhouden
  2. De markting moest ook altijd 2
Dus nu is sinds enkele jaren de naam Shakespeak omgezet naar Sendsteps... En dat zal nog wel even duren voordat iedereen Shakespeak is vergeten 😜, want veel van mijn collega's (en ik ook) noemen het nog steeds zo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten